Premio a nuestros alumnos de Bable

La oficina Municipal de la Llingua edita los xuegos ganadores del concursu Vas velo, trebeyos pal aula na que participaron los alumnos y alumnes d'Enseñanza Secundaria y bachilleratu de ña ciudá.

Bandera de Asturias


Presentación de los xuegos ganadores del Primer Concursu Vas velo, trebeyos pal aula organizáu pola Oficina Municipal de la Llingua.

El vienres 8 de xunu, a les 13:00 hores, presentáronse na Sala de receiciones de la Casa Conceyu los materiales didáuticos ganadores del concursu Vas velo, trebeyos pal aula organizáu pola Oficina Municipal de la Llingua de Gijón/Xixón na que participaron los Institutos d'Enseñanza Secundaria del conceyu.

Nel actu tuvieron presentes la Conceyala en funciones d'Educación y Promoción del asturianu Doña Carmen Rúa Morán, el profesoráu de los Institutos ganadores Beatriz Quintela y Mª Paz Fonticiella, los alumnos y les alumnes de los dos Institutos y la Responsable de la Oficina Municipal de la Llingua, Mª Xosé Rodríguez López.

El concursu fízose por primer vegada nesti cursu escolar 2006-2007 y consistió na preparación de materiales escolares pa trabayar la llingua asturiana nel aula. Presentáronse mozos y moces de dellos institutos de la ciudá y el premiu consistió nun intercambiu cultural col conceyu de Miranda do Douro pa la clase de los/es ganadores y la publicación de los meyores trabayos.

Los dos xuegos que quedaron ganadores ex-aequo fueron: "El xuegu de la Llingua" del Institutu Emilio Alarcos y "De coríu en coríu y el tiru ye míu" del Institutu Doña Ximena. La Oficina Municipal de la Llingua editó los dos xuegos ganadores con procuru, cola idea de ufiertalos a los Institutos de Gijón/Xixón y que seyan un preseu más pa usar la llingua nes clases.

No hay comentarios:

Publicar un comentario